16 Aralık 2012 Pazar

Threat Level Midnight

Yaklaşık bir aydır sardığım, büyük hayranlık ve takdirle izlediğim bir dizi var: The Office.

Hani bazı şeyler olur hayatınızda, anlatarak ifade edemezsiniz. Mesela bir yerde bir yemek yersiniz ama tadını tarif edemezsiniz, yemen lazım dersiniz. Bir film izlersiniz, anlatınca olmadı ama izlesen çok beğenirsin falan dersiniz. İşte bu The Office de benim için tam olarak bu tipte bir dizi oldu.

Mockumentary diyorlar elemanlar buna. Türkçesi var mı bilmiyorum ama sanırım 'dalgasal' diyebiliriz. Adamlar kameraya baka baka oynuyor falan filan. The Office'i bilen bilir zaten, bilmeyen de izlesin diyeceğim ama en azından ikinci sezonu bitirmeden sevemeyebilirsiniz.

Şu anda yedinci sezonun başlarındayım. Özel bir bölüm var yedinci sezonun başında; Threat Level Midnight. Michael Scott'ın hayal dünyası diyeyim, anlayan anlasın! Aslında dizinin bu sezonundaki on yedinci bölümüymüş de bu aynı zamanda ama ben izlemiş bulundum bir kere.

Yani nasıl anlatayım bilmiyorum. Sırf bir şeyler söylemiş olmak için yazıyorum bu yazıyı, öyle diyeyim. Tam olarak Michael Scott'lık bir film olmuş. Gülmekten hıçkırığa yakalandım yine zaten. Süperler adamlar ya; eğleniyorlar, eğlendiriyorlar. Zaten ilk altı sezonun çekim hatalarını da daha dün izlemiştim. Eğlenmeyi bilmiyoruz biz sanırım eğer bu arkadaşlarınki eğlenmekse.

Threat Level Minight ile ilgili son bir şey var söylemek istediğim ama hafif spoiler içerir ona göre: Michael'ın Toby ile olan ilişkisi bu kadar mı güzel işlenirmiş ya? Michael, elemanı kafasında hayvan tecavüzcüsü yapıyor ve ölümünü de kafasını patlatarak yapıyor. Abi bu nasıl bir şeydir ya?! Hahahaaaa... Bir de son sahne, yani jenerikten sonrası var ki dehşet!

The Office; absürd, saçma, komik, sıkıcı, aklınıza ne gelirse... Detayları seven, ufak şeylerden mutlu olan ya da üzülen biriyseniz kesin çok seversiniz. İzleyin. Beğenmeyebilirsiniz, bırakın. Ama bunu seven insanların yeri de gözümde bir başka olur sanıyorum. Kafa dengi olma meselesi biraz da herhalde.

Hhhhhh, oh be, rahatladım. Hahaaa, kafasını patlattı ya! Gidiyorum ben, o sahneyi bir daha izleyeceğim. Görüşürük... :)

Dipnot: The Office'i izleyenler için şunu paylaşmam lazım. Görmemiş olanlar olabilir, bence süper olmuş.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder