19 Ocak 2012 Perşembe

Hastanede Sıra Beklemek

Başlık yeterince açıklayıcı zaten...

Evet, hastanede sıra beklemek. Nefffffret ettiğim bir şey, öyle böyle değil. Kelimelerle anlatılmaz bir nefret duyuyorum bu işe karşı. İnsanların anlayışsızlığından, sıra kelimesinin anlamının bilmezden gelinmesinden, gerizekalı yaratıkl(!)lardan, beklemekten, beklemekte ve beklemekten... Nefffret ediyorum!
 
X-Ray ışınlarını bulan Wilhelm Röntgen'i saygıyla anıyorum ama o röntgen makinesinden nefret ettiğim kadar çok az şeyden nefret ediyorum. Hastane anılarımın neredeyse hepsi o makinenin altında ve karşısında olduğum zamanlara ait. 

Anlayışsızlardan nefret ediyorum demiştim ya, az bile ediyorum! Lan gerizekalı, kendini sivri zekalı sanan vatandaş, lan biz aptal mıyız? Biz bilmiyor muyuz oraya bodoslama dalmayı? Ha, bilmiyor muyuz? Sonra birisi bir şey deyince kendini haklı çıkarmaya çalışma yüzsüzlüğünü nasıl gösteriyorsun? Sana da akıl fikir diliyorum, ne diyeyim?

Bu sıra bekleme anlarım içerisinde, istisnasız her seferinde böyle bir durum oldu. Durumdan kastım birilerinin ağız dalaşına girmesi, bir sinir harbi falan... Demek ki diyorum bu işin kaidesi bu, istisnası değil. Herkesi tebrik ediyorum. Elimden gelen bir şey yok şu an için. Sadece tebrik ediyorum. Böyle devam edin, aynen böyle devam edin. O hastaneden fiziksel olarak sağ çıksanız bile psikolojik sağlığınızı kaybedeceğiniz için tekrar döneceksiniz oraya. Bu sonsuz döngü içinde hepinize istemeye istemeye gülüyorum. Ama sinirimden gülüyorum. O kafaları değiştirmediğiniz sürece de oradaki doktorun sizin için gerçekten bir şey yapabileceğine inanmıyorum.

Nefret kelimesinden ve duygusundan dahi nefret eden bana da bunları söylettiniz ya, harbi helal olsun. Ayakta alkışlıyorum hepinizi.

Hastanelerdeki gerçekten hasta olan ve bakıma muhtaç insanlara ise Allah'tan sağlık ve şifa diliyorum. Allah yar ve yardımcınız olsun tabii ama gerektiğinde siz de çirkefleşin. Hakkı olmayan bunu utanmadan yapabiliyorsa siz de yapın. Hoş mu? Değil! Ama kendinizi de savunun lütfen.

Sinirlerimin az da olsa yatıştığı şu an itibariyle yazıma bir son vermek istiyorum. Yoksa çok pis şeyler çıkacak ağzımdan. Hadi sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder