19 Şubat 2012 Pazar

Kısa Kısa Vol.2

Yorgunum ve saçmalama ihtiyacı hissediyorum. Blogumu daha asil bir görev için kullanamazdım diye düşünüyorum efem. Bakalım neler izlemişiz bir zamanlar...

Death Note: Tam olarak baştan sona izlediğim ilk anime. Gel gör ki izlenen ilk animenin böyle dehşet-ül vahşet bişe olması pek de hoş değilmiş. İnsan sonra izlediği şeylerden zevk alamaz hale geliyor lan. Animenin konusu kısaca şöyle: Bir defter var, çok alengirli bir defter ama; öyle böyle değil. Tüm detaylarıyla yazarak istediğiniz kişiyi öldürtebiliyorsunuz deftere. Oha di mi? Evet. Çok güzel kafa yoruyor bu anime, kafa karışıkken izlememek lazım. Müzikleri kendisinden de güzel benim gözümde. Hele 'L's Theme' ve 'Death Image' var ki dinleyince tırsan insanlar tanıyorum! :)) Son olarak da izlediğim diziler içerisinde en karizma karakter seçecek olsam Ryuk başa oynar, başka da kimse değil. :)

Scrubs: Eaaaaaagleeeeee!!! Bitmesine can-ı gönülden üzüldüğüm komedik dizim. Böyle samimi bir dizi olamaz arkadaş. Hademesinden (ki kendisi bir numaradır gözümde) başhekimine, doktorundan hemşiresine, avukatlığın a'sından habersiz hukuk sorumlusundan (kendisi Tedd olur ve bence tarihteki en sağlam!! müzik grubuna sahip) yan karakterlere kadar herkes ve her şey süperdi. Aklıma o kadar çok şey geliyor ki bu diziyi düşününce, gülmekten yazamıyorum. Her insan evladı en azından ilk beş sezonunu izlemeli bu güzide dizinin, bence tabii. :))

Six Feet Under: Bu da hayatımda izlediğim (Oz 'dan sonra demekte fayda var. Gerçi o da bir HBO yapımıydı, adamlar kalite arkadaş.) en süper drama olabilir. Günlük hayatta biz ne yaşarsak adamlar da resmen onu çekmişler. Ama kopamıyorsun diziden, sıkıcı değil mesela. Halbuki bir olay olduğu da yok! Cenaze merasimleri organize eden bir ev ahalisinin gayet sıradan hayatlarını anlatan bir dizi insanı bu kadar sarmamalı gibi geliyordu bana. Şimdi düşününce beni Breathe Me ile tanıştıran dizinin de bu olduğunu hatırladım, demek ki her türlü kral bir dizi. Belgemle konuştum, ona göre. :) Henüz Dexter'ı izlemedim. Bir sorun, neden izlemedim? Çünkü Dexter olacak psikopat seri katil bu dizide bir gay lan!!! Daha nasıl ciddiye alıp da Dexter izleyeyim ben ha, nasııııııl?! Son olarak hiç utanmadan da şunu iddia edebilirim ki şu ana kadar izlediğim en güzel dizi finali bu diziye ait. Sadece o son beş dakika için bile tüm diziyi oturur baştan izlerim, o derece.

Vay canına, aslında bayağı süper şeyler izlemişim lan ben zamanında! Ama bunlar da izlenirmiş yani, kendimi takdir ediyorum. Hazır egom da tavan yapmışken zirvede bırakarak gidiyorum efem, sağlıcakla kalın... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder