11 Eylül 2012 Salı

Musti Yollarda, Sinemalarda...

Taşındım. Bir yerden gittim, bir yere geldim. Arada geçen zamandan soğudum. Sanırım artık otobüsle uzun yola çıkmak benim için çekilmez bir hal almaya başladı. Uzun zaman böyle bir maceraya atılmamayı diliyorum.

Doğup büyüdüğü yerde ilköğretim ve liseyi okuyup, sonra üniversite için yaklaşık 1600 (yazıyla bin altı yüz) kilometre uzağa, Çanakkale'ye gitmiş birisiyim ben. Birisiydim. Evim bellediğim Çanakkale'den ayrılmak zor oldu mu? Çok ilginç ama hayır! Ama ilerleyen yıllarda yine Çanakkale'ye gitmek ve orada yaşamak istemez miyim? Kesinlikle isterim. Oraya benim gibi zat-ı muhteremler her zaman lazım bence. :)

İyi de bu kadar dırdır edene kadar nereye gittiğini söylesene be adam diyen sayın okur, iki dakka sus. Kafamı karıştırma. Bak, bir şey diyecektim. Senin yüzünden unuttum. Çk çk çk... Ehem, neyse...

Yeni yaşam alanım Yeniköy/İstanbul efem. Onca zaman burada ben entelim dedim dedim, inanmadınız. Bakın şimdi n'oldu?! Sanırım birçok kişinin de söylediği gibi en yaşanılır yerlerinden birisine gelmişim İstanbul'un. Yeni evimizi de çok beğendik yahu. Fırsat olursa ilerde fotoğrafını paylaşıp entelliğime entellik katmak isterim. :)

Kahvaltı için mekanın birine gittik bugün. Su böreği süperdi. Büyük ihtimalle ilerde ismini paylaşırım orasının ama daha birinci günden reklam yapmak istemiyorum. Önce sponsorluk anlaşması yapmam lazım. :)

Bir de bugün, hayatımda ilk defa bir ŞEHİRde yaşadığımı hissettim. Vay canına, bu da böyle bir anımdır sayın seyirci.

Biraz zaman geçsin bakalım ne olacak ne bitecek. Sevdim burasını, gelmekler iyi etmişim sanırım.

Şimdi gidiyorum. Umarım bundan sonra daha sık bu tip yazılar yazarım. Hep eleştiri hep eleştiri nereye kadar? Az da kendimi eleştiririm belki ilerleyen zamanlarda. Evet evet, bunu yapmalıyım.

Bu civarda yaşayan ve bu yazıyı okuyan süperötesi insanlar varsa en yakın kitapçıyı ve sinema salonunu falan bi şeeetse diyorum. ;)

Evet, göz kırpma işaretini de kullandığıma göre cıvımaya başlıyorum demektir. Gideyim en iyisi. Esen kalın aziz insancıklar.

Mustafa Şahin, İstanbul'dan bildirdi.

4 yorum:

  1. nerden yazsan,ne anlatsan cümlelerinle gurur duyuyorum Abiciğim...
    hayırlı olsun,iş hayatı erken keşfetti tabi içindeki entelektüeli,bak bense her geçen gün daha fazla Şark'a gömülüyorum (:

    adım yine görünmeyecek ya Muhammet ben,halanın yavrusu olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehee, sen kim olduğunu yazmasan da tarzından anlarım zaten halamın oğlu yüce şahsiyet. :)

      Çok ezilip büzülüyorum şu anda karşında ve teşekkür ediyorum. Bebişin de yanaklarından öpüyorum. :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun ve de hoş geldin, İstanbul daha çok yazdıracaktır muhakkak:) Resim çok güzel bu arada, öyle bir evim olsun istiyorum ben, konup göçebileyim sonra istediğim yere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve de hoş buldum. İleride öyle bir evim olursa bir tur atmana (tuhaf oldu böyle de ama (!)) izin veririm. :)))

      Sil