21 Eylül 2012 Cuma

Yenilik Şart!

Sevgili insancıklar, çok mutluyum lan! Nabersiniz? Ne var ne yok? ikinoktaüstüstekapalıparantez

Yavaş yavaş da olsa bir yerden başlayacağımı biliyordum ve hatta bunu yapmaya da kararlıydım. İşte, nihayet ilk kitaplığıma kavuşmuş bulunmaktayım. Gönül isterdi ki memlekete götürmek/göndermek zorunda kaldığım kitaplarım falan da yanımda olsa şimdi de süsleseler kitaplığımı.

Aslında düz, klasik bi kitaplık alacaktım ama başlarım lan dedim, sürü psikolojisi nereye kadar? Değişik bişe olsun. Sonra da gittim Hepsiburada'da en çok satılan kitaplıklardan birini aldım! Lan?! Bi yerde bi yanlış yaptım biliyorum ama neyse.

Dikkatimizi çeken (evet, dikkatiMİZi; çünkü neden? Çünkü yayında ve yapımda emeği geçen adaşım ve kankam da öyle şeetti.) en acayip noktalardan birisi takım halindeki Denemeler'in ufak rafa tam olarak uyması oldu. Sanki takım olarak okumuş da öyle üretmiş mübarekler kitaplığı. Takdir ettim.

Tost makinesinden hallice telefonum Sony Ericsson w810i ile çektiğim için fotoğrafları, görüntüler biraz acayip olabilir ama yok lan, bence gayet hoş olmuş. Kaldı ki telefonumu da öyle böyle sevmem. Hangi telefonda var sanki ondaki kulaklık ve ses kalitesi? Hıh!

Bu arada, hazır böyle bir yazı yazmışken ve de aklıma gelmişken yeni evimizin dış görünüşü hakkında bilgi verecek bir paylaşımda bulunmak isterim. İstanbul'da böyle bir mahalle ortamında kalıyor olabilmek hakikaten süper bence.

Ehem, neyse, yeter bu kadar artistlik. Şimdi gideyim de şu kitaplığın içine saçmasapan birkaç eşya doldurayım. Ne de olsa yeni alınan her şeyi kaderi zamanla bu oluyor. :)

Esen kalın efem.

 

7 yorum:

  1. Çok sevdim ben burayı :)
    Kitapların ve kitaplığın hayırlı olsun, güzel günlerin seni bekliyor olması dileğiyle.
    Ayrıca sürü psikolojisi şeysi güldürdü akşam akşam. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Ben de teşekkür ederim hem güzel dileklerin hem de bloguma getirdiğin neşe için. Yeniliğin şart olduğu kadar delilik de şart. :)

      Sil
  2. Bir erkekten beklenebilecek tipte olmuş bu kitaplık :)) Acık da fonksiyonel olsaydı tam erkek tarzı olurdu ama olsun, kitaplar candır,onların çatısı kitaplıklar da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa... :)

      Aslında çok fonksiyonel ya, çok çeşitli amaçlar için kullanılabiliyor ama tabii o haliyle paylaşmak işime gelmez burada. :)

      Sil
  3. valla nasıl fonksiyonel olur o kitaplık çözemedim, malum kadın aklı bambaşka işler erkekten :)benim de yeni bir kitaplığa ihtiyacım var ama bu almaz benim kitapları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sana özel bir milli kütüphane falan kurduralım biz. O olur mu? :)

      Sil
    2. valla mı, hayır duamı eksik etmem üstünden :)N.Narda

      Sil